.

.

tisdag 5 december 2017

Insomnia

Jag har haft den sjukaste natten någonsin. Jag har knappt sovit alls.
Nelli och Leo somnade vid 21.45 och sedan låg jag bara där.
Leo hade på kvällen fruktansvärd huvudvärk och mådde illa så han kunde inte äta något och sen somnade han på soffan. Han snyftade och kved i sömnen.
Vid ett började jag somna till men vaknade varje gång igen.
Så vid halv två tog jag en till sömntablett och gick och  la mig i Leos säng. Somnade tillslut och vaknade vid kvart i sex av att Nelli stog i hallen och ropade mamma. Så vi gick in och la oss igen men jag kunde inte somna så vid halv sju smsade jag Leos assistent att Leo fick vara hemma och till Robin och frågade om han kunde klara sig själv så jag fick sova.
Trots att jag var så fruktansvärt trött så hade jag svårt att sova och vid tio gick vi upp.
Jag hade så sjukt ont i huvudet och det kändes som jag skulle svimma men det gick ganska bra att jobba ändå.

Inga kommentarer:

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)