.

.

tisdag 31 oktober 2017

Sjukling

Går kväll blev Nelli riktigt dålig med hög feber. När vi gick och la oss hade alvedonen fortfarande inte hjälpt. 
Jag inhalerade henne men hon blev hysterisk och ville inte. Hon som har så duktig när hon var liten. 

Hon somnade på en minut med kved och gnällde. Vid två tiden vaknade hon och var brännhet så jag gav henne lite mer alvedon. Men efter en halvtimme började hon kräkas. 
Hon var så himla duktig hon gnällde inte alls utan satt så fint medans jag bäddade rent i sängen. 
Sedan la vi oss men jag hade telefonen på för jag ville se henne då frågade hon så fint. - ska vi inte sova nu?
Vid nio i morse gick vi ner och då var hon åter igen brännhet och baragnydde så jag gav henne en piggelin och tog febern och då hade hon 40,4



Inga kommentarer:

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)