.

.

lördag 7 oktober 2017

Sjuk

Idag har jag och Nelli varit hos doktorn. Jag har varit sjuk till och från i snart fyra veckor och nu orkar jag inte mer så jag gick till doktorn. Jag och Nelli gjorde halsprover men de visade inget. Nelli var så oroligt duktig när hon tog halsprovet. Hon gnällde inte ens och det är ju ganska äckligt lär dom pillar i halsen. Mitt blodprov visade ganska högt infektions värde så jag ska dit på tisdag igen. Men det enda dom kom fram till var att jag troligen fått olika virusar hela tiden och när en börjat gå över fick jag en annan. 

Nelli är så rolig. Jag sa att vi skulle gå till doktorn då packade hon ner alla sina pussel i vagnen. 

Jag tror inte Nelli är riktigt frisk för både igår och idag har hon varit ledsen, gnällig och gråtit jätte mycket. Det brukar hon inte göra och jag har väl inte varit så förstående heller då jag har feber och ingen ork alls i dag har jag knappt kunnat stå på benen. 


Inga kommentarer:

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)