.

.

lördag 29 juli 2017

Lagunen

Efter delfin showen berättade en i personalen att mellan föreställningarna kan man se delfinerna i lagunen. 

Jag och Robin gick ner dit och tittade medans micke och Leo åkte lite. 
Det var absolut det bästa på hela Kolmården. Man såg delfinerna mycket bättre och de lekte och gjorde konster hela tiden. 
När vi skulle gå därifrån såg jag en tjej som tog en selfi med poolen i bakgrunden. Jag är ingen selfi person men jag tänkte att om jag lyckas ta en bra bild med en delfin så skulle det vara riktigt kul. 
Så jag satte mig mot glaset med mobilen och väntade på att nån delfin skulle simma förbi. Och det gjorde det men alla bilderna blev så suddiga så jag satt kvar med mobilen och då kommer samma delfin tillbaka stannar och tittar och tittar och tittar och då vänder jag mig om och tittar på den då öppnar den munnen och pratat (eller vad dom gör när dom öppnar munnen) men det fick jag tyvärr inte med på kort. 
Sedan satt jag kvar jätte länge med mobilen i selfi läge och delfinen fortsatte att göra konster och titta på sig själv 





Inga kommentarer:

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)