.

.

tisdag 14 februari 2017

Alla ❤ans dag

Den har vi firat fast alla är sjuka. Vi hade köpt geléhjärtan på Ica maxi i lördags så det fick nelli och Robin på förmiddagen och Robin hade bett Micke att köpa en ask choklad blommor till mig, det var en fin överraskning :)
Senare på förmiddagen insåg jag att Leo bara gillar choklad hjärtan och inte geléhjärtan och att jag inte hade köpt nåt till Micke och eftersom Coca-Colan hade tagit slut så så gick jag och köpte chokladhjärtan till alla och rosor till micke när jag kom hem visade det sig att Micke hade köpt chokladblommor till barnen och geléhjärtan till mig så nu har vi godis i hundra år framöver.
Nelli älskade sina chokladblommor och hjärtan. Men hon var duktig på att lägga undan dom när vi sa att det räckte.
På kvällen vaknade Leo till lite och åt en hel del blommor och hjärtan. Det var kul att han också fick fira lite efter hans hemska dag.






Inga kommentarer:

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)