.

.

söndag 1 januari 2017

Nyårs afton

Nyårsafton känns lite ångest nuförtiden tycker jag, när man var yngre var det den mest fartfyllda dagen på året men så är det ju inte när man är vuxen och har tre barn. Robin älskar nyårsafton och vill att det ska vara storslaget men det går inte riktigt att ordna.

Men vi firade nyår med farmor och farfar och hade det jätte trevligt och åt otroligt god mat.
Jag älskar ju mat så jag kommer vara lycklig lääänge över maten och efterrätten.
Leo var inte lika rädd för fyverkerierna i år men Robin var jätte rädd.
Leo sa att -typiskt att robin ska vara så rädd nu när jag inte är det.
Men jag förstår honom totalt. Eftersom Micke sköt fyverkerierna på tomten så var ljudet jätte högt och så klart dalade det ner en brinnande bit framför oss och då blev Robin skräckslagen och jag mår jätte dåligt över att jag inte kunde ta bort det dåliga utan bara trösta honom och det räckte ju inte alls.
Konstigt att det varierar så med barnen, förra året följde Robin med Micke ut och tittade och Leo satt inne.









vises

Inga kommentarer:

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)