.

.

måndag 16 januari 2017

Fredagen den 13e

Är det fredagen den trettonde idag? Är det fel i almanackan eller har d en bara förskjutits lite?
Det började i morse då Leos assistent messade och frågade om inte Leo skulle vara med på gympan.
Jagringde rektorn förra veckan och frågade om han fick vara med idag för att det var basket, men det glömde jag bort. Jag vart så besviken på mig själv att jag var på väg att börja gråta.

Jag frågade Emma igår om hon kunde ta Nelli så jag fick gå till gymmet idag, jag har 12 kg övervikt som jag borde göra nåt åt. Under tiden som vi väntade på henne i morse så började jag må sämre och sämre trött yrslig och ont i huvudet.
Men nu nu när jag hade bestämt så tog jag mig iväg till gymmet iaf men efter en stund gav jag upp för jag mådde så dåligt så hjag gick och la mig i solariet ist, men det startade inte så jag frågade i receptionen, då sa hon att solariet var trasigt.

Jag ger upp nu och bäddar ner mig i soffan och vilar till Emma kommer med Nelli



vises

Inga kommentarer:

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)