.

.

måndag 5 december 2016

Idag har det varit sådär.

Leo var otroligt trött i morse trots att han har sovit bra hos mig sen halv elva i gårkväll.
Det vra svårt att väcka honom och få upp honom men sen gick det bra.
Vi har inga närings drycker kvar som han vanligtvis dricker istället för frukost vilket var tur för han fick i sig en portion havregryns gröt.
Han vart sen i väg till skolan men han var ändå på bra humör, skoldagen var så där och Leo sa själv att han hade varit trött.

Däremot upptäckte jag en sak i gårkväll, Leo äter två olika mediciner för att kunna sova och varje kväll tar han en intuniv också igår kväll frågade jag som vanligt vilken sov medicin han hade tagit (bara för att ha lite koll) och då fick jag reda på att han inte hade tagit sin Intuniv på flera dagar för han rodde att den också var en sov tablett och han tyckte att det hade fungerat bra med dom andra.
Detta tror jag kan förklara hans dåliga humör de senaste kvällarna.








Inga kommentarer:

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)