.

.

tisdag 1 november 2016

Laserdoom

Idag var jag och Robin och spelade laserdoom. Leo är på goliecampen idag också så jag ville att Robin skulle få göra nåt roligt för han var verkligen jätte ledsen för att han inte fick spela nån bandy på lovet.
Vi tog med Robin kompis och det var verkligen jätte kul. Vi spelade i fyra timmar sedan var jag helt slut, Robin följde med morfar hem och jag la mig på soffan ett tag tills dom kom hem och sedan kom Micke och hämtade oss så åkte vi till Olearys, mall of scandinavia och åt middag.
Det är verkligen den bästa restaurangen i hela världen, jag skulle kunna äta där varje dag.

Jag hade lovat Leo tårta efter goalicampen men det förträngde jag på Olearys men Leo kom ihåg det såklart och höll på att bryta ihop över att han inte skull få tårta så vi åkte in på ica maxi i solna och köpte världens coolaste halloween tårta.
När vi kom hem sov Leo i bilen så vi väkte honom och medans jag dukade fram och Micke körde ner bilen så somnade han om i soffan.
Jag trodde att vi skulle slippa och fika eftersom både jag och Micke höll på att spricka men nej då han vaknade och ville ha tårta.







vises

Inga kommentarer:

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)