.

.

tisdag 18 oktober 2016

Park

Gå parken sa Nelli i gårkväll och hämtade sina stövlar men kl var åtta så vi kunde ju inte gå någon stans.
Vi kan gå till en park imorgon säger jag då springer Nelli in i vardagsrummet till Micke och skriker park park.
Tänk att det var så kul att bara gå till en park.

Sagt och gjort efter frukosten i dag tog vi vagnen och Nelli dockvagnen och gick i väg. Jag hade ingen riktig plan på vart vi skulle för de flesta lekparker är så dödligt tråkiga.
När vi kommit en bra bit kommer Nelli på att hon har glömt sin nalle och vill gå hem och hämta den så hon vänder vagnen och börjar gå. Efter lite övertalning så struntade vi i nallen och gick vidare.
Vi hittade en jätte bra park en liten bit härifrån men det tog säkert en kvart att gå dit.
Nelli hade jätte kul och undersökte allt, men jag såklart blev kissnödig efter en liten stund och efter en timma gick vi hem för då kunde jag inte hålla mig längre men det gjorde ingenting.
Efter att Nelli hade ätit sin korv frågade jag om hon ville ha pasta men då måste hen sitta i vagnen men det ville hon och sprang bort till vagnen och sa pasta.
På vägen hem åt hon upp alla pasta och efter att jag hade kissat tog jag av henne skorna och ute byxorna och sen gick vi till centrum men hon somnade innan vi ens var framme och dp var klockan bara tjugo i tolv.
Bortsett från att det var kallt och jag var kissnödig så var det jätte kul.

Nelli vill inte ha sin jacka, jätte konstigt, annan jacka säger hon och försöker ta av sig den, trist för Robin och Leo är så lyckliga över att hon använder Robins gamla jacka och jag tycker också att det är kul men jag har köpt en rosa iaf bara för att jag gillar rosa så hoppas hon gillar den bättre.


 I parken hade de världens bästa snurra, den snurrade helt av sig självt och slutade inte förrens jag tog av henne, hur bra som helst











vises

Inga kommentarer:

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)