.

.

torsdag 20 oktober 2016

Idag har Nelli varit hos mamma och pappa för vi har varit på PRIMA för att göra en autism utredning på Leo.
Den e svår och det tyckte doktorn vi träffade idag också.
Leo screanar inte in på autism men han svarar dåligt på ADHD medicinen och det gör att hans doktor vill titta på andra möjligheter och jag tycker inte att det är fel för det viktigaste är att han får hjälp.
Men vi förstår inte vart felet ligger just nu.
Men å andra sidan kunde han skärpa sig när han hade en belöning att se fram emot.

På vägen hem stannade vi som hastigast i Farsta för jag ville ha en väska och en skelett pyjamas till Nelli.
När jag fick igenom Robin och Leos kläder hittade jag en ut gullig skelett pyjamas men den var redan för liten för Nelli så nu köpte vi en, det gäller ju att passa på nu runt halloween sen är det ett år till nästa gång dom finns i affärerna.






vises

Inga kommentarer:

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)