.

.

onsdag 26 oktober 2016

Handla

Idag när killarna var på innebandy träning hann vi bara handla gå ut med hunden och laga mat sedan hade tre timmar gått.

Ibland är hon lite jobbig men mest är hon rolig.

Nelli tog med sig dockvagnen till affären, oftast får hon åka vagn men det är för att jag vill ha saker överstökat och att bara gå sakta stressar mig otroligt men eftersom vi ändå inte hade nåt planerat så tog vi dockvagnen.
 Inne på Matrix bröt hon ihop och grät floder för att jag tog en vanlig kundkorg så jag fick byta till en med hjul på som hon sedan drog...... vilket betyder att jag fick köra dockvagnen.

Framme vid kassan plockade hon upp varorna efter bästa förmåga, (det blev lite fler saker än jag hade tänkt mig när vi gick hemifrån)

Sedan gick vi in på ica (för att ketchupen var jätte dyr på matrix, där kostade Felix 29 kr och på ica hade de heinz på annons för 19)
där tog vi återigen en korg med hjul men den här gången gick den inte att köra för hjulen var så konstiga så efter en si så där 5 utbrott så böt hon korgen mot dockvagnen.





vises

Inga kommentarer:

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)