.

.

onsdag 12 oktober 2016

Fortfarande hemma





Man ska ju vara hemma i 47 timmar när man har varit magsjuk så Leo är hemma idag också men idag vaknade stackaren dunderförkyld istället. Men gud vad det är mysigt när han är hemma från skolan. Jag gick ner till Robin och såg till att han kom iväg till skolan sedan smög jag upp i
sängen igen men klockan åtta vaknade Nelli men hon ville titta på telefonen så vi låg kvar i sängen till nio, då gick jag ner och började med frukosten medans Nelli sprang runt och ropade -jag frukust -mi frukust. :)
Vid halv tio vaknade Leo säkert för att Nelli var så tyst :)
Det var verkligen mysigt och bra. Leo åt en macka med ägg och det e mycket bättre än annars då han bara dricker en närings dryck till frukost. Men så är det alltid efter att man har varit magsjuk, då år man sugen på allt i hela världen.michan

Inga kommentarer:

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)