.

.

måndag 10 oktober 2016

Förkyld




Nelli vaknade i morse alldeles snorig och lite hängig. Jag tycker alltid att det är jobbigt när hon visar minsta lilla tecken på förkylning eftersom det ibland leder till astma vilket ibland leder till att hon får så svårt att andas att vi måste åka till akuten. Vi gick och lämnade killarna i skolan och sedan gick vi direkt till öppna förskola i trångsund. Den är verkligen jätte bra och vi älskar att vara där men det tar emot också för det tar en halvtimma att gå dit och en halv timme att gå hem och jag tycker dagarna är stressiga ändå utan att slösa en timme på att gå.
Nelli lekte super fint hela förmiddagen och idag var första gången hon gjorde rörelserna på sångsammlingen men hon kändes varm.
Idag var det en annan två åring där vilket var jätte kul för jag vill att hon ska leka med jämngamla barn. Helst skulle jag vilja att hon gick på dagis en eller två dagar i veckan men det får hon inte när jag är Föräldraledig men jag vill inte börja jobba igen heller ännu för det var så stressigt och kaoset när killarna var små och nu mår Leo så dåligt att jag behöver finnas där för honom.

Inga kommentarer:

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)