.

.

lördag 24 september 2016

Handboll fotboll handboll

Idag hade Robin sammling i handbollshallen kl 7.40 och Leo på fotbollsplanen kl 8.30 och då startade Robins handbolls match så Micke gick med Robin på samlingen och jag gick med Leo och skickade upp honom på fotbollsplanen och gick sedan in i handbolls hallen och kom precis lagom till match starten.
Jag tycker verkligen att det är jätte kul att titta på när Robin spelar handboll.
Så fort hans match var slut kastade jag ner Nelli i vagnen och halv sprang till fotbolls planen och kom mitt it Leos första period och Robin och Micke kom i pausen.
Sedan körde vi hemkillarna så Robin fick vila lite innan hans andra match och MIcke och jag åkte och handlade, sen åkte vi hem och plockade upp Robin och åkte tillbaka till handbolls hallen och tittade på hans andra match och då kom farfar dit och tittade på Robin.

När vi kom hem var det en trött kille som sov i soffan och där sov han hela eftermiddagen.












vises

Inga kommentarer:

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)