.

.

lördag 13 augusti 2016

Vilken upplevelse

 Disney store i Mall of Scandinavia
Jag älskar Disney ..... 
Jag älskar alla filmerna.....
Att besöka Disney Store gjorde mig till barn på nytt, att se alla dessa klänningar som karaktärerna bär i filmerna som man som barn drömde om att själv kunna ha. Nu finns dom i verkligheten och någonstans inners inne känns det som en dröm som går i uppfyllelse....30 år försent.


Det fanns helt otroliga bebis kläder också och jag önskar att disney store hade funnits för två år sedan...

Figurerna från Toy Story, Woody, Jessie och de andra figurerna finns i verkligheten och Teddy, han luktar verkligen jordgubb men han ser lika läskig ut i verkligheten som i filmen så jag hade inte köpt honom iaf





ZOOTROPIA




vises

Inga kommentarer:

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)