.

.

onsdag 24 augusti 2016

Busy busy day

Ja idag har det verkligen gått i ett.
Först lämnade vi killarna i skolan och sedan åkte vi till doktorn där jag hade ett återbesök.
Sen åt vi lunch på vägen till skolan där vi hade ett möte med Leos fröken och assistent för att skriva en åtgärds plan.
När vi kom hem var  det dags att gå till fritids och hämta leo och på vägen hem handlade jag middag.
Nelli sov inget på dagen för att vi kuskade runt så mycket så vid halv åtta på kvällen var hon riktigt trött och när jag hade gjort i ordning henne och gick för att göra hennes flaska insåg jag att jag hade glömt att köpa ersättning så Robin fick vakta Nelli medans jag sprang och handlade. och  tjugo över åtta sov hon och klockan nio somnade jag ved världens huvudvärk.






vises

Inga kommentarer:

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)