.

.

lördag 2 juli 2016

Folk race

I dag tog Micke med sig Robin och Nelli på folkrace så jag skulle få vila lite. Jag satt till 11 och gjorde alla inställningar på datan som behövs när den är ny sedan gick jag och väckte Leo.
Jag hann också med en sväng på gymmet med.  Det blev lite av  varje men mest axlar. rullande axelpress med skivstång, stående rodd, marklyft  med böjda ben, triceps rodd och biceps.
Jag har fruktansvärd träningsvärk sedan igår framför allt i benen.

Emma har varit påsemester och kom hem idag och då hade hon med sig världens finaste adidas overall till Nelli





vises

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej!
Läste inlägget nedan om Leos medicin. Det var jag som kommenterade en annan gång ang. "lågaffektivt bemötande" som man bör använda på barn med npf. Tycker absolut du ska be hab (eller vilka ni går hos) om hjälp med det för det skulle nog underlätta massor. Måste vara jättesynd om Leo att må så och inte kunna påverka det. Det går även att läsa en del på nätet om hur man gör.

T.ex. handlar det mkt om att "affektsmitta" barnet, dvs om man själv är lugn så kan det smitta av sig istället som nu då du blev arg (även om jag förstår att det är svårt). Det är en bra metod för att få till en dialog med barnet och främst komma ner i varv så att det går att kommunicera med varandra. Lycka till!

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)