.

.

onsdag 4 maj 2016

Sjukling, kyrkan och födelsedag

Nelli vaknade gnällig vilket kändes extra kul efter den här natten. Vi gick till kyrkan och hon var typ ännu gladare än vanligt där :) hon somnade så fint i vagnen på vägen hem och jag tänkte fixa nån lunch och sen sova lite. Jag gjorde äggröra med viktväktar chorizo och den korven smakade verkligen skit.
När vi kom hem låg Leo i soffan illröd i ansiktet och svamlade som om han sov men jag insåg att han hade jätte hög feber så han fick en Ipred och sen bar jag upp honom i sängen. Men nåt sova blev det inte för precis när jag somnat så började Nelli gråta, sen somnade jag igen och då vaknade Leo och skrek.
När Robin kom hem så skulle vi gå till mormor och morfar för att fira mormor som fyller år men jag vågade inte lämna Leo efter att han hade fått så hög feber så jag frågade om han orkade åka med och det gjorde han så morfar kom hämtade oss alla.
Sen blev det tacos och film för att fira att det är lov.






Inga kommentarer:

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)