.

.

lördag 14 maj 2016

Sjuk

Nelli vaknade med feber idag, inte så mycket bara 38.1 men hon var väldigt tagen och snorade. Micke reser bort till Vimmerby idag och kommer hem på söndag kväll och det känns minstsagt  jobbigt, det har hänt så många gånger att vi har behövt åka till akuten för att hon inte kan andas och det gör saken värre att Micke var bortrest då det hände första gången och då var Nelli medvetslös och det är bara två veckor sedan det hände för ett år sedan så det känns extra mycket just nu.

Under förmiddagen var Nelli tagen och satt bara med paddan i soffan och grät mycket, sen åt vi lunch och då fick hon super energi.
När vi sedan skulle gå till centrum fick hon syn på dockvagnen som jag hade varit uppe på vinden och hämtat och då ville hon prova den men när jag sedan skulle ta det i från henne för att hon behövde verkligen sova så blev hon fullständigt hysteris.
Sånt går alltid över på Nelli men inte det här gången hon skrek så hon knappt kunde andas genom både affären och apoteket, den enda gången hon blev tyst var när jag bar henne men men det kkan jag ju inte göra föralltid tillslut somnade hon till babblarna på telefonen.



vises

Inga kommentarer:

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)