.

.

tisdag 3 maj 2016

Robin och Leos kläder


Äntligen sommar värme. Idag var det verkligen sommar värme ute. På eftermiddagen visade termometern 20 grader och Nelli hade bara armar. Det är verkligen magiskt då värmen kommer, jag åt lunch i solen och Nelli sov i vagnen. När hon vaknade letade jag fram jeans från klädkammaren men helt sjukt. Inte externa par jeans i storlek 92 massa med 98ord så jag tog fram dom, hon formligen drunknar i dom men jag har inte lust att köpa Jens bara för att ha ute å leka i när jag har tre kartonger med killarnas kläder i klädkammaren.
När jag hade satt på henne ett par insåg jag att jag tagit dom enda med tryck på, men det gjorde inget, hon blev super cool och så lånade vi Leos keps för hon hade växt ur sin från förra året. Så nu ska jag ta mig iväg till Intersport å Stadium och leta efter en ny.

Inga kommentarer:

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)