.

.

onsdag 18 maj 2016

Nelli 2 år

Nelli vaknade 7.20 super gnällig men snart så vände humöret och hon busade med pappa och Leo i sängen.
Jag smet ner i köket och la på tårtbilden på tårtan, eg ska den ligga på i några timmar men jag orkade inte smyga ner vid 5-6 på morgonen :) Då hade även Robin vaknat så han följde med upp och vi sjöng för Nelli innan vi gick ner och öppnade paket

Nelli pillade och kände försiktigt på pappret men vågade inte öppna så hon vände sig till pappa och gnällde lite så han kom och hjälpte till.





Leo önskade sig en leksakshund för några år sedan, tror han tyckte att den var söt på tv men i verkligheten var han för gammal för den för han lekte aldrig med den utan den har bara legat undanpackad i någon vecka har jag tänkt ge den till Nelli men så tänkte jag att det är faktiskt roligare att få något inslaget i ett paet så jag frågade Leo om han ville ge den till Nelli och det ville han så jag slog in den och så fick hon den i morse och hon tyckte så mycket om den, hon kramade den och pussade den men hon verkar tycka att det är läskigt när den går.






vises

Inga kommentarer:

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)