.

.

onsdag 18 maj 2016

Minionerna kalasdekorationer

Jag ville köpa någon fin tårtbild i år för att jag missade det förra året, så kkom jag på att vi pratat om babblarna, men så var jag lite inne på pippi men när jag googlade tårtbilder och såg minionerna så kände jag att där satt den... Nelli ÄLSKAR Minionerna.
Jag hittade lite olika bilder men på en sida hade de en mugg med minionerna så då beställde jag därifrån.
Det blev lika lyckat som jag hade hoppats. Nelli tittade förtjust på hängena i taet och blev jätte glad över muggen.
När vi ställde fram tårtan sa hon hela tiden mimio mimiop mimio. :)
Hon försökte blåsa ut ljusen själv men Leo fick hjälpa.








vises

Inga kommentarer:

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)