.

.

lördag 21 maj 2016

Medeltids dagarna

Direkt efter loppet åkte vi till Tyresö och medeltids dagarna. Jag har velat åka dit hur länge som helst och så typiskt att det var samma helg som spring för aik och innebandyavslutningen.

Killarna hade mycket roligare än vad jag hade trott eller rättare sagt Leo, jag trodde han skulle gnälla man han hade jätte kul han med.
Flera gånger tänkte jag på vad lätt Nelli är och hur kul det är att göra nåt med henne.
Hon tittade på allt, lekte massor, hon var den enda som inte gnällde i mat kön och hon satt fint och tittade/åt hon åt och åt.
Fast vi kom sent han vi se tonerspelen med Robin hood och hans män vs sheriffen och hans män och även gycklar föreställningen.
Vi åt god mat jag tog viltskav med rotsaker på brödtallrik och Micke tog grillspett i klämma. Killarna fick grillspett men dom snodde Nelli åt sig av också.






På vägen hem stannade vi på Tyresö kökochbar men varken Micke eller jag tyckte att maten var o den här gångern, lite smaklöst och dåligt kryddat.



vises

Inga kommentarer:

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)