.

.

torsdag 26 maj 2016

Lite bättre och lite sämre

Idag har det verkat som om febern är borta och vi gick tom en lång promenad i morse men redan vid halv elva började hon klia sig i ögonen så jag gjorde i ordning lunch till henne men hon åt bara två skedar. Sen grät hon bara så jag satte henne i vagnen och gick till centrum för då brukar hon somna men hon grät och grät eller mer skrek och hon skrek aj emellanåt men när jag frågade vart det gjorde ont ville hon bara komma upp.
Hon åt en halv banan på ica och då piggnade hon till och blev jätte busig men sen somnade hon redan vid halv 12 så då passade jag på att gå till gymmet och träna lite, jag  körde i ca 40 minuter för jag ville hinna hem och äta innan hon vaknade.
Men hon sover fortfarande i soffan men ändå. På förmiddagen har hon hostat en del så jag hoppas att det inte kommer tillta men jag får inhalera henne sen för att ta det säkra före det osäkra.




vises

Inga kommentarer:

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)