.

.

söndag 22 maj 2016

Innebandy avslutning på OLearys Mall of Scandinavia

Idag var det dags för innebandy avslutningen. Vi spelade mini golf och åt lunch med hela laget och de flera av föräldrarna och det var så kul.
Vi fick grupper med 5 barn i och jag tyckte min grupp var jätte bra så roliga och glada barn så jag hade super trevlig.
Olearys Mall of scandinavia kan jag däremot INTE rekomendera alls om ni ska göra något med en grupp. Personalen var helt hjälplösa, kunde inget, hade ingen koll alls på nåt och betedde sig som om det var första dagen på jobbet ALLIHOPA, om man ska ta emot en sån stor grupp krävs det lite förberedelse.
Maten tog 35 minuter att få trots att alla hade förbeställt och när vi vuxna fick vår mat hade barnen ätit klart och övergav skeppet.

Minigolfen var jätte kul trots totalt inkompetent personal så det kommer jag ta med mig därifrån och hoppas att ingen annan grupp någonsin får för sig att boka där.








vises

Inga kommentarer:

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)