.

.

tisdag 17 maj 2016

Ikea leksakskök

Fortfarande sju och idag är det faktiskt ännu värre hur det nu kan bli det dag tre?
Killarna fick gå själva till skolan och jag och Nelli har tagit det lugnt, jag har legat nerbäddad i soffan medans hon har lekt och sedan kom morfar för att hjälpa mig att skruva ihop Nelli ök till hennes födelsedag i morgon.

Jag skojade och skrev på Facebook - för att få en äkta IKEA känsla får hon skruva ihop köket själv.

Nelli tyckte det var jätte kul att skruva men det blev inte mycket gjort då hon själv skulle bestämma vart man skulle skruva.
Till sist tog morfar henne och gav j´henne lite mat men då vart hon trött och bara grät. Planen var att jag skulle gå ut med henne och morfar hunden men jag frågade om han inte kunde ta med sig båda hem eftersom jag mår så fruktansvärt dåligt och vi bestämde att han skulle komma med dom vid fyra så då hinner jag kanske tom sova ett tag.
Så tråkigt att bli sjuk nu när man har massa att göra inför hennes födelsedag i morgon.




vises

Inga kommentarer:

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)