.

.

onsdag 11 maj 2016

Ikea kök

Nelli fyller år nästa vecka och det enda jag vill ge henne är ett kök och efter timmars googlande kom jag fram till att jag ville ha IKEAS men det fanns inte längre så jag började leta på blocket men alla var sålda till slut hittade jag ett men utan överskåpet så vi bestämde oss för att köpa överskåpet på ikea för det fanns kvar där.
Medans Nelli sov så åkte vi därför till ikea och Micke satt kavr i bilen med henne men först gick jag upp på barnavdelningen för att köpa en till Låda till Leos hylla och där står ikea köket komplett!!!
Så då köpte vi det där ist så slapp Micke åka efter jobbet till andra sidan stan och köpa det.
Sen köpte vi rosa spray färg som jag ska måla de träfärgade delarna med.
Sist så stannade vi på Toys r us ch gick omkring och tittade lite. Nelli älskade det, hon blev mest förtjust i en hoppborg men den kostade 2000kr. Nelli grät och grät när vi tog henne därfrån.
Sen åkte vi hem och hämtade killarna och åkte på en speciell bandyträning. Men förs åt vi middag på pastarestaurangen i Solna som Micke och jag älskar.




vises

Inga kommentarer:

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)