.

.

lördag 14 maj 2016

Huvudvärk och trött

Vaknade med huvudvärk i morse, det är aldrig någon kul start på dagen, men Nelli och jag tog det lugnt i soffan och vid halv nio vaknade Leo, först för ovanlighetens skull. klocan nio gick jag och Nelli till centrum och köpte frallor och sina och när vi om hem hade Robin också vaknat.
Det är bara på helgerna jag äter frukost och oftast inte då heller men ibland är det mysigt och dom har jätte goda frallor i centrum, dom är mittimellan ljusa och mörka och med skinka, ost och massa paprika är det en god frukost.
Leo fick jag tvinga i ett ägg en näringsdryck och lite macka för hans skulle spela fotbolls match.
Jag tycker Leo blir sämre och sämre på att äta och portionerna blir mindre och mindre.








vises

Inga kommentarer:

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)