.

.

onsdag 25 maj 2016

Fortfarande hög feber

Idag när hon vaknade hade hon 39,8 i feber så hon fick en alvedon när vi bytte blöja, jag har provat att ge henne stol piller ist för flytande för hon hatar flytande alvedon och jag förstår henne den är så jäkla stark, förstår inte alls varför dom skulle byta smak, jag minns fortfarande hur alvedon smakade när jag var liten och den smakade fortfarande så när Robin och Leo var små, sen ändrade dom.
Jag tycker stolpiller också är skit, dom är ju mjuka så det är inte lätt att gå in dom i rumpan på henne dom mosas sönder och det är ju kul att plåga henne extra när hon redan lider så fruktansvärt som hon gör just nu.
Inget ont som inte har nåt gott med sig....
Nelli tycker inte om att åka vagn längre men nu är hon så sjuk så då passade jag på att gå på långpromenad, jag har saknat det jätte mycket, det är så fint att gå längs sjön. Men efter ett tag började nog alvedonen verka för då blev hon glad och ville att jag skulle plocka blommor.





vises

Inga kommentarer:

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)