.

.

fredag 15 april 2016

Vår dag idag.

Herre gud vilken natt, jag tror inte jag har sovit en halvtimma i sträck.
Hon har gråtit och gråtit och gråtit. Inte långa stunder men heeeeeeela tden.

Nelli ville så gärna hålla Leo i handen när vi gick till skolan och eftersom Leo alltid försöker göra Nelli nöjd så försökte han så gott det gick men jag insåg att på det här sättet kommer vi aldrig komma fram till skolan i tid så jag fick sätta henne i vagnen och gissa hur arg hon blev.

Efter att vi hade lämnat killarna i skolan gick vi och hälsade på Micke en stund, på vägen stannade vi och lekte i en jätte bra lek park, synd att det tar 20 minuter att gå dit annars kunde vi gå dit ofta.











vises

Inga kommentarer:

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)