.

.

fredag 29 april 2016

Total kaos.
Jag vet inte vad som händer från klockan sju i går satt Leo på toa och grät och försökte bajsa vid halv elva vaknade Nelli och skrek aj aj och slet sig i blöjan och grät sedan hysteriskt i ca en timma.
Resten av natten har hon sovit så rastlöst att när väckarklockan ringde i morsse ville jag dö.
Men vad är det som händer? Med Leo verkade det var hårt bajs men Nelli bajsade halv löst på kvällen så det kan inte handla om nån förstoppning och mask har jag uteslutit..

Vi gick iväg till öppna förskolan en stun för jag var på så vidrigt humör och Nelli med och där var det frukost i dag så det kunde inte ha kommit lägligare.
Just nu sover hon och jag är så trött och har sån fruktansvärd huvudvär men är för rastlös för att vila, hur går det ihop egentligen??





vises

Inga kommentarer:

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)