.

.

måndag 18 april 2016

Öppna förskolan och fotboll

Nelli är så söt när hon kryper ner till Leo på morgonen men han är himla trött och vill inte gosa alls.

Idag har vi varit på öppna förskolan i trångsund för Nelli behöver leka lite och det är mycket trevligare där och på köpet fick jag lite motion också.

Leo har bett om att få prova och spela fotboll igen och idag har dom tydligen träning så jag ska försöka pussla ihop det och middag. Leo har träning 16.45 och Robin 18 så tanken är att jag ska lämna Leo och sen gå hem och ge Robin mat och så gå med honom till hans träning och hämta Leo och gå hem och ge honom mat.

Jag är lite orolig att Leo inte sa vilja gå ikväll ändå för innerst inne vill han aldrig gå någonstans men nu har han frågat så många gånger att jag frågade hans gamla tränare om han fick komma så nu är jag rädd att han inte ska vilja då blir det lite pinsamt.




vises

Inga kommentarer:

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)