.

.

fredag 29 april 2016

Mask igen

Det slutar visst aldrig, och lite humor är det faktiskt då allt jämt händer hos oss på fredag kvällarna när jag håller på med maten.
Nelli fick mask en fredag kväll hon fick sin första astma attack en frredags kväll.
Den här gången visade det sig att både Leo och Nelli hade mask men som tur var så hade jag var medicin hemma sen förra gången och även denna gång var Nelli otroligt duktig och tog den krossade medicinen med lite squeece gröt på en sked.

Annars har vi haft en bra och mysig fredag (bortsett från att Leo har suttit på toan och varit ledsen)
Nelli och jag gick och hämtade Leo i skolan, det tycker Nelli är jätte kul.
Jag gjorde ett litet misstag och tog inte med mig vagnen för vi skulle bara möta Leo men när vi kom fram till hans skola ringde han och frågade om han fick stanna längre så då vart det en väldigt lån promenad med Nelli, hon orkar, det är jag som inte orkar gå så sakta så länge, sen vill hon att man ska bära och det är inte för att hon är trött utan hon bara gillar det.




vises

Inga kommentarer:

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)