.

.

tisdag 12 april 2016

Lekstuga till Nelli och möbler till mamma

Vi gick och lämnade killarna i skolan som vanligt och när vi kom hem sken solen så jag gav mig på Nellis lekstuga som vi köpte av grannen och hämtade i söndags.
Den var rejält smutsig så vi skurade i 3 timmar men en hel del pauser, för feber gnäll, banan och kaffe i våra nya utemöbler.
jag köpte utemöbler från furniturebox i påskhelgen då dom hade jätte rea och dom kom förra veckan och i söndags när Robin fyllde år skruvade farmor och farfar ihop dom åt oss.
Dom är lite vickiga men jag hoppas att det sätter till sig.
Så himla bra blev det iaf och jag är så nöjd nu kan vi njuta av våren och sommaren på altanen.

Nelli hjälpte till att skura trots alla mina tillsägelser och blev blötare än blöt men overallen stog emot rätt bra ändå.













vises

Inga kommentarer:

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)