.

.

måndag 4 april 2016

Läkarbesök

Kvart i två kom pappa och hämtade oss och sen åkte vi till Leos skola och hämtade honom för att åka till doktorn men när vi om dit hade jag blandat ihop besöken för i påminnelsen står det bara klockslaget så när vi kom dit visade det sig att det var jag och Micke som hade besök hos psykologen och Leo skulle inte ens vara med.
Men vi gick in jag och Leo och pratade men jag tycker verkligen inte att det ger nåt.Leo sa att det kändes bra så det är väl bra.
Jag trodde att det anse kunde var bra för Leo att prata om hur han mådde efter allt med Micke men han frågade bara Leo diverse frågor och sen sa han att det lät som vi hade gjort det bäst under omständigheterna och sen var det inget mer.
Jag tycker han är riktigt dålig faktiskt men jag vet inte om man an byta, jag vet inte ens om de har fler där.

vises

Inga kommentarer:

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)