.

.

onsdag 6 april 2016

Kyrkan

Idag har vi varit  i kyrkan och lekt.
Nelli hade jätte kul men ja var så trött att det kändes som om jag skulle bryta ihop.
Både Leo och Nelli har hållt mig vaken hela natten, förstår inte vad det är med dom. Båda sover oroligt och Nelli gråter HELA TIDEN inte länge men tillräckligt för att jag ska vakna och klappa henne lite, ibland gick det bara nån minut emellan och ibland upp mot en halvtimme, ibland hann jag somna emellan och ibland inte.
Leo grät och skrek lite då och då och vid ett gick jag in med honom i hans rum och hoppades på att få sova lite bättre men Nelli fortsatte ända tills  det var dags att gå upp på morgonen.






vises

Inga kommentarer:

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)