.

.

måndag 25 april 2016

Fotbollsträningar

Först gick Leo på träning sen gickk jag dit och hämtade honom och lämnade Robin.
På vägen hem ville Leo stanna och cykla lite på cykelbanan bredvid fotbollsplanen och det tyckte även Nelli var en bra ide, hon älskar ju att springa över gupp och ojämnheter.



På vägen hem skjutsade Leo Nelli på cykeln, först var jag skeptisk till att det skulle gå att sitta där men det gick jätte bra, blöjan vadderade nog :) jag trodde också att hon skulle glida men det gjorde hon inte heller.
Halvvägs hem frågade Leo om han fick köpa pizza till middag, först var jag negativ då jag hade lagat middag men tänkte att pizza kommer han äta mer av än biffstroganoffen jag hade gjort.
Så jag sa att han fick gå till centrum och köpa pizza om han ville, då ändrade han sig igen och ville äta där så vi gick hem och lämnade cykeln och hunden.


Väl på pierian ändrade han sig igen och ville ha kebab tallrik ist eller eg kebab och sås :)
Men det var ett bra val han åt upp allt kött och Nelli åt upp pommesfritesen


Sen undrade Leo om han kunde få glass och han äter så sällan kakor glass eller godis så det fick han och hela vägen hem tiggde Nelli som en fågelunge med öppen mun, Leo skrattade så mycket att han knappt kunde gå.

När vi kom hem satte vi oss och tittade på Aik matchen på tv och ungefär då kom Robin hem, genomfrusen och dan.
För första gången satt Robin och tittade på hela matchen medans jag Leo och Nelli gick och la oss :)




vises

Inga kommentarer:

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)