.

.

måndag 11 april 2016

Feber

I natt fick Nelli jätte hög feber, så att hon  skakade lite i sömnen men jag gav henne ingen ipren för jag har hört att det är bättre att inte ge medicin så jag tänkte att jag avvaktar och ser om hon vaknar och är ledsen men det gjorde hon inte och i morse hade hon 38.0 när hon vaknade.

Nelli och jag var uppe med tuppen långt innan dom andra vaknade men det gör inget tycker jag. Det är mycket skönare än att vana döds trött av väckarklockan.
Nelli ville gå hem själv från skolan i morse men det var ungefär det hon orkade men humöret är det inget fel på utan hon busar och skrattar även om hon är trött.
Vi har tagit det super lugnt idag eftersom hon är dålig och passat på att dra in en antenn kabel i Leos rum. Det tog 400 år men det var för att jag var tvungen att tömma min klädkammare för att komma åt kabeln men det ändes ändå som en okej sak att göra när hon är dålig för det är bara att sluta om hon vill det.

Idag har vi även klippt Leo, det har krävt flera veckors övertalning och kompromissande men tillslut så ...






vises

Inga kommentarer:

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)