.

.

lördag 30 april 2016

Bandy

Vi gick hem efter fotbollen och Leo bytte och vi samlade ihop alla bandy saker och gick hem till mormor och morfar och spelade bandy.
Det gillar vi massor, dom bor vid en vändplan så det är perfekt att spela bandy på och så leker nån med Nelli så jag faktiskt kan vara med Robin och Leo. Jag märker på dom att det betyder jätte mycket för dom framförallt med Leo för han blir gnällig bara jag pratar med Nelli och säger - du skulle ju spela med mig nu.
De stunderna betyder så oerhört mycket för mig, för dom blir ju lite åtsidosatta nu när vi har Nelli så vi försöker går dit så ofta vi kan nu.
Ännu ett bevis på hur viktigt det är är en sak som Leo sa i Lördags som jag pratat med honom tidigare om, Han sa: först tänkte jag säga att jag inte ville gå för jag orkar inte men sen kom jag på hur kul det är när vi kommer dit. Och det är stort riktigt stort att han med sin sjukdom kunde se framåt på det sättet eftersom de oftast bara lever i nuet.

Vid halv ett var vi alla fyra jätte trötta och Robin ville stanna med morfar så jag och Leo tog Nelli och gick hem.







vises

Inga kommentarer:

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)