.

.

söndag 27 mars 2016

Vilken jävla påskafton rent ut sagt

Vid 14.30 ringde de från sjukhuset och berättade att operationen var klar och att allt hade gått jätte bra så då kändes det som om vi äntligen kunde fira påsk.
Jag satte mig ner och berättade för Robin och Leo att pappa hade opererat sig och att allt var bra och nu kommer det bara bli bättre.
Jag ville inte säga att han opererade sig för jag tyckte inte att de skulle behöva oroa sig.
Vi gick hem till mamma och pappa och åt påskmat och sedan gick vi ut och spelade bandy och Leo åkte rullskridskor, hittills var allt bra men sen spårade det ur.
Nelli rammlade och slog ansiktet i backen rejält och efter det blev ingenting bra. Ivanliga fall hade det säkert gått över och vi kunde haft trevligt ändå men eftersom jag och barnen har varit på psykiskt helspänn ända sen i onsdags så blev det för mycket för alla. Leo började bråka med morfar och grät länge länge på toaletten.
Sen blev det bar nya bråk hela tiden och när vi kom hem var de väldigt ledsna och jag hoppas de har sovit något så när i natt, Leo kom i natt och ville sova hos mig och somnade ganska snart och nu sitter jag och Nelli och försöker vara så tysta vi kan.
Jag har pratat med Mickes mamma på morgonen och hon åker upp nu på engång så ska jag försöka planera in ett besök under dagen jag också.
I morgon hoppas jag att Micke mår så pass bra så jag kan göra något kul med killarna som en bio eller nåt.
När jag satte på Nelli pyjamasen igår så såg jag att hon var blodig på knät så stackarn slog sig mer än vi trodde när hon ramlade. När hon fick syn på sitt knä sa hon OJ massa gånger och och klappade försiktigt på såret.




vises

Inga kommentarer:

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)