.

.

onsdag 9 mars 2016

Världens konstigaste dag i dag igen.

I morse var Leo jätte svår att väcka så tillslut blev jag arg och gick ner och gorde iordning frukosten.
Sen kom Leo ner hur pigg och glad som helst, frukosten gick trögt men han var glad och snäll igenom hela och klädde på sig så fint och gick till skolan.

När vi kom fram till skolan insåg jag att jag hade glömt gympa påsen så jag gick hem och hämtade den.
Han stannade på fritids till fyra trots att han verkligen inte ens ville vara kvar till tre i morse. (i morse hade jag fruktansvärd huvudvärk och hoppades på att kunna vila när Nelli sover middag och då vill inte jag att Leo skulle gå hem direkt efterskolan för det är mitt i hennes sov tid)
Leo var p lika bra humör hela kvällen som igår, känns som de bästa två dagarna i mitt liv.
Känns lite typiskt att det varit så himla bra nu två dagar innan vi börjar med den nya medicinen då är det ju svårt att se tom den hjälper.



vises

Inga kommentarer:

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)