.

.

måndag 28 mars 2016

Underbart

Tänk vad man uppskattar det lulla när allt omkring en är så dåligt. Robin och Leo fick välja vad de ville göra idag. Mitt mål var att dom skulle få en dag utan att behöva tänka på pappa eller sjukhus alls (nu blev det inte så eftersom jag pratade med mickes mamma två gånger och min mamma en gång)
Killarna ville gå och spela fotboll så vi gick till deras skola. Och vilket underbart väder vi fick. Det var lite kallt men solen sken hela tiden. Där och då kändes det som fen bästa dan i mitt liv.
Vi gick hem och killarna bytte om och åkte på kalas på Andys.
När de var borta och Nelli sov tänkte jag njuta av lite egen tid, jag provade att gå ut och sätta mig i solen men det var svinkallt så jag gick in efter en minut.
Sen tvär somnade jag på soffan, det har inte blivit så mycket sömn de senaste typ 5 nätterna. När mickes operation var klar och man kunde sova lugnt igen då har Nelli haft två dåliga nätter (typiskt).

Killarna hade haft jätte kul och var så glada när de kom hem..
Vi åt tacos till middag och såg på Hook vilket också var jätte lyckat då de älskar tacos och älskade filmen.
I morgon ska vi definitivt äta nåt annat vi har ätit tacos sen i torsdags med undantag på påskafton.










Inga kommentarer:

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)