.

.

onsdag 23 mars 2016

Läkarbesök

Idag följde jag med Micke på hans första samtal inför operationen.
Han fick berätta allt från start hur han märkte att han mådde dåligt, om alla symtomer och hur det har eskalerat ganska fort.
Jag fyllde i det jag tyckte behövdes för Micke tycker jag inte berättar riktigt hur dåligt det är och i slutet av samtalet sa läkaren att läget var värre än han trodde och han skulle se om han kunde klämma in Micke på ett nytt ultraljud och rönken under dagen.
På vägen hem ringde han upp och frågade om Micke kunde tänka sig att bli inlagd över dagen och natten för att de lättare kunde klämma in honom om han fanns på plats på sjukhuset så han packade lite saker och åkte tillbaka.
Efter den första rönken visade det sig att läget var mycket värre än de trodde. men att de vet mer under dagen i morgon.




vises

Inga kommentarer:

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)