.

.

fredag 11 mars 2016

Fredag

Först gick vi och lämnade killarna i skolan och på vägen hem fick Nelli gå för vi hade ju inte bråttom någon stans.
Sen gick vi tll öppna förskolan med Marcella och Mio




När jag hade ätit lunch och Nelli sovit gick vi och mötte Leo i skolan och när vi kom hem ville inte Nelli gå hem så vi fortsatte att gå ett tag till tills hon plötsligt blev trött så jag fick bära henne hela vägen hem.
Sen var det dags att börja med maten.
En kvinna frågade mig i helgen om jag inte tyckte att det blev långtråkigt att gå hemma?
Långtråkigt!!!!
Jag önskar varje dag att dygnet hade fler timmar så jag kunde hinna med allt jag måste göra.



vises

Inga kommentarer:

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)