.

.

söndag 10 januari 2016

Söndag


Idag har vi varit på elgiganten och lämnat in min telefon.
Den har varit trasig sen jag köpte den vilket är tråkigt på en sån bra telefon, den hänger sig hela tiden och jag blir utslängd hela tiden och helt plötsligt startar den om sig.

På eftermiddagen spelade Micke match och killarna följde med och tittade och jag var hemma med Nelli men när hon hade sovit klart gick vi ner till hallen och hann se sista perioden
Sen åkt.e Micke iväg och spelade en till match men då stannade vi kvar i hallen och spelade bandy.

Vi avslutade jullovet (vi låtsades att jullovet slutade på söndagen eftersom killarna var så deprimerade över att skolan började i fredags.) men sill till middag och filmen Nu är det jul igen och semlor till eftterätt.
Det var Nellis första semla men hon åt bara pytte lite men hon verkade ändå tycka om den

När det var läggdags ville Nelli inte somna utan grät massor och både jag och Mick låg i sängen och försökte få henne att sova och vid tio tiden somnade hon.





vises

Inga kommentarer:

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)