.

.

onsdag 6 januari 2016

Sista dagen






Nelli fick hög feber i natt vid två tiden och såklart när jag skulle ge henne Ipren så var sprutan borta så jag fick hälla i korken och hoppas att det var lagom mängd. Jag var mest orolig för hur jag skulle få i henne den men det gick jätte bra. 
Åter igen var vi dödströtta vid frukosten. 
Nelli satte på sig skorna och så gick vi ner till frukosten. Vi glömde haklappen så jag försökte få henne att ha en servett som haklapp men hon vägrade men när jag satte på mig ville hon också ha.
Vi packade ihop rummet och så kom Micke och hämtade oss. 
Vi åkte och tittade på deras femte match (som dom förlorade)  men Leo blev matchens lirare så nu är både Robin och Leo matchens lirare :)


Inga kommentarer:

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)