.

.

fredag 1 januari 2016

Nyårs dan

Vilken jävla skit dag.
Jag var trött så jag ville dö då jag gick upp vid 11, men inte pga sen natt eller för mycket alkohol utan pga Nelli som sov bra fram till 2 och sen grät med små mellanrum till typ 6 på morgonen sen vid 9 började hon små gnälla lite utan att vakna.

Sen skulle vi se Ivanhoe som banligt men när vi startar tvn kan vi inte se trean utan det står någon teknisk förklaring, jag springer till vår pytte tv från 90 talet och en har bild så jag drar in den kabeln i vår stora tv men då står det ingen antenn, så jag kopplade tillslut in den i Robin tv så låg vi där och tittade men då hade vi missat 45 minuter och jag så fruktansvärt arg att jag grät.

Sen åt resterna från nyår, lax rullar, krustader, och sill och drack upp resten av champangen.







vises

Inga kommentarer:

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)