.

.

lördag 23 januari 2016

I morse när jag vaknade var jag riktigt dålig och till min STORA STORA SORG skulle vi åka iväg till Rudan för Leo ville prova att åka skidor. I torsdags så hade Leo vinterdag på Rudan och då hade en fröken med sig skidor som barnen fick prova men när leo hade provat i nån minut var det dags att åka hem. Vi har inga skidor så vi frågade runt om det fanns någon som hade skidor att låna ut( tyvärr var det bara Mickes syrra som hade ett par så Robin fick stanna hemma) skidorna vi fick låna passade perfekt på Leo och han tyckte att det var jätte kul att åka. Micke tog med sig Nelli i pulkan och det missade jag också och detta var första gången hon åkte pulka och hon tyckte det var jätte kul.
Medans dom var borta låg jjag och Robin i min säng och tittade på The Avengers.











vises

Inga kommentarer:

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)