.

.

söndag 31 januari 2016

Hysterisk

Jag vet inte om jag kanske ska boka en tid hos doktorn med Nelli. På ett sätt känns det som jag borde men på ett sätt är hon inte sjuk heller.
I natt vi 12 började det igen...... hon skrek hysteriskt. Vid ett somnade hon men började hon hosta så jag fick inhalera henne flera gånger.
I morse hade killarna tidig match och först tänkte jag inte åka med utan stanna hemma och sova men så tänkte jag att sova länge brukar hon inte så kul om hon vaknar vid 8- 8.30 då har jag missat deras match i onödan.
Men missade den gjorde jag iaf.
Nelli skrek genom nästan hela matchen, föräldrar i laget försökte prata med henne men hon var helt hysterisk och sitter bar och slår sig själv i huvudet och skriker och det är inget man gör som hjälper.



Nelli innan det bröt loss, då trodde jag tom att vi skulle få det kul ihop för hon var så himla glad och busade.







vises

Inga kommentarer:

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)